dilluns, 1 de desembre del 2008

El perquè


Esta será la primera entrada que faré al meu blog i que millor que explique per qué he posat aquets nom al meu blog, perque he de dir que tot te una explicació.

Per començar he decidit posar a la primera part del meu blog la famosa frase de "I have a dream" per que es una frase que m'agrada molt, pense que qualsevol persona la pot dir i també pot expresar molts sentiments e idees.
Per una altra banda, també per la persona que la va dir que va ser Martin Luther King. Va organitzar marxes pel dret al vot, a la no discriminació, i altres drets bàsics que tota persona mereixem.
Aquesta frase la va pronunciar a uns dels discursos més famosos en 1963. Actualment, es recordat com un dels major líders i herois de l'història dels Estats Units en la moderna història de la no violencia. Per tot açò el van condecorar amb el premi Nobel de la Pau.
El nom del meu blog te una segona part, ja que ja existeix un altre blog que s'anomena "I have a dream", i com a que no volia suprimir aquesta idea del blog, per el que significa per a mi, como ja he comentat, no he tingut més remei que allargar la frase, completan-la en aquest cas amb "I love Hegel".
Hegel, per a qui no ho sapiga, era un filosof alemany que tenia una teoria que deia que tot el que nosaltres veiem, sentim, tot el que hem viscut... Es imaginació nostra, i que en realitat tot el que "siguem" esta produït per la nostra imaginació. I aquesta teoría, a banda de ser la primera vegada que la escoltava, m'ha resultat molt colpidora i sorprenent, perque trenca els esquemes amb els que les persones solguem moure'ns. I aquesta es una de les raons per la qual m'agrada tant, perque m'agrada trencar esquemes.



1 comentari:

cauntica ha dit...

Molt bé, Llucia, molt bé!
donant les explicacions de la teua direcció... ;)
fins demà!
a no!
fins després! :)