divendres, 5 de desembre del 2008

Ja hem acabat el primer trimestre



Després de tot el trimestre fent faena, després d’estes últimes setmanes dormint poc, amb molts nervis pels exàmens, els treballs... Ja hem acabat.
Aquest matí, després d’entregar dos treballs de castellà i un de filosofia, amb un a pur molt gran perquè hem pensava que no els acabava, una companya i jo ens adonem de que tot el que s’ha pogut fer per al primer trimestre ja estava fet, com be va dir Juli Cèsar “La suerte està hechada”.
El que toca ara es posar-se les piles “Duracel” per a tindre molts millors resultats en la segona avaluació, perquè el que es la primera...

3 comentaris:

P@Tr1c!ª ha dit...

Xeee!!! Lucia!! jaja, m´agrada motl el teu blog!! :) que bonica eixes en la foto amb el teu gat!! jaja .. aveure si ara m´escrius tu!! un muakiss!!!

Surró Moreno ha dit...

Enhorabona pel blog, que em sembla molt complet i que, a més, connecta amb les teues inquietuds. Només et puc fer una crítica, i és que l'espai que dediques al llibre és una mica insuficient. Pel que fa a l'ortografia, bastant correcta, només puc destacar algunes incorreccions.

Anònim ha dit...

hOLa Luciii!!! Soc Lara ^^
M'encanta el teu blog, és molt expressiu, l'únic k no m'agrada és
el color rosa xDDD, xo és una cosa de gustos!!! ;)
A Carmen crec k li dona un poc de mal rotllo el meu blog, xk com és negre... muajajajaaa

Saps? Tinc una gateta de 6 mesos i té un nom molt semblant al títol del teu blog, es diu "Yuri" i és japonés, {Significa Lliri = Lirio}
se'l vaig posar x un personatge d'una serie de TV manga, xDDD
"Coses de frikis"...jiji
El Teo és preciós *¬*
k guapo!!!

Bé maca, espere k t'haja anat bé akest 1er trimestre, i sí! al k ve ens posem les piles!... :S

"Un beset i fins demà" ^^
PD: T'he agregat a "Mis Favoritos"